På jakt efter Betsey Johnson klänningar

I Stockholm var jag på Betsey-Johnson-jakt :) Har tagit reda på vart i Stockholm som de säljer hennes klänningar och på lördagen begav jag mig ut för att hitta dem. I den första affären, Riddargatan 12, hittade jag bara två stycken klänningar och personalen i den andra affären, Skindeep, hade de slutat sälja dem efter sommaren.

 

Dock hade jag mer tur i den tredje, som heter Scaasi. Där fanns det några stycken kvar (dock inte i min storlek eller min smak), men de berättade att de skulle fortsätta med att sälja dem. Varför de andra två hade slutat berodde på att återförsäljaren har upphört och att man måste ta kontakt med de som säljer dem personligen och nu måste de alltså åka till New York för att hämta hem dem. Lät jobbigt, men är väldigt glad för att de ska göra det :)


Kommentarer
Postat av: Tobias

haha tur det då ;D haha

2008-12-03 @ 21:52:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: SARA

Sv: Hihi , jaaa, Mirandanallarna är bara för söta :) Började samla på dem förra julen, så har några stycken nu :)

2008-12-04 @ 10:34:24
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: stilist

anna: Ja , hennes söta klänningar en en solklar favorit. Var i hennes ny-butik i slutet av sommaren och ville inte lämna den utan en klänning, men dessvärre slutade det så. Men du, du måste ju visa upp din fina klänning.

2008-12-14 @ 23:01:32
URL: http://stilist.blogg.se/
Postat av: Lena

Hejsan! jag såg din london shopping guide på din blogg och blev väldigt inspirerad av den. Vi ska till London för första gången om en månad ungefär, och undrar om du kan ge oss några tips? Vi är studenter så kommer inte ha jättemycket pengar med oss på våran resa, så vill gärna ha tips om billiga matställen och nöjjen och så vidare. Vi kände bara att vi ville lämna sverige ett tag och ge oss ut på lite utflykter :) vore jättekul med svar! MVH Lena

2010-11-23 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0