Här ska det sys klänningar!

I onsdag var jag och Daniella i Kinna och besökte två olika tygaffärer för att hitta ett mönster som passade den klänningen vi ville sy, samt tyg. Jag ska börja med att sy min studentklänninge, medan Daniella kör på sin balklänning. Både hon och jag hittade ett mönster som liknade våra egen designade klänningar och tyg fanns det också i mängder, så det var bara att vräka och vraka :)

Det mest otroliga är att det kostade oss under 500 kr var att köpa mönster, tyg samt alla tillbehör för att vi ska kunna sy (utan symaskin då). Helt otroligt! Vår projektidé går ju ut på att man ska få en unik och så billig klänning som det bara går samt att det ska passa vad tjejerna ville betala i vår undersökning, och vi kommer uppfylla allt! Känns kanonbra!

Är så förväntansfull inför det här, vill helst bara sätta igång och sy nu, men man måste ju gå till skolan tyvärr ;)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0