H&M:s Divided Exclusive kollektion

Inspirerad av modehus som Yves Saint Laurent , Chanel, Louis Vuitton, Chloé, Prada och Alexander Wang kommer denna exklusiva svarta kollektionen med plagg som innehåller höga midjor, puffärmar, paljetter, nitar, korsetter, mocka och läder.

Kollektionen kommer att finnas tillgänglig i butik i slutet av augusti men redan nu kan du köpa några plagg på deras hemsida.






















Klänningen i skinnimitation ovan har jag visat i ett tidigare inlägg och jag tycker fortfarande att den är grymt snygg, fast mest sugen är jag på skinnjackan med nitar på för 1500 kr.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

kollektionen är grym!



haha jag hittade faktiskt klänningen :D och ja skolan, jag kommer nog faktiskt kunna gå dit frivilligt i år ;)

2009-08-21 @ 08:27:43
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0