Såhär vill jag bo när jag blir stor

Längst bak i en tidning som jag läser varje månad får man i varje nummer kika in hos några kändisar och se deras hem och den här gången var det dags för systrarna Stewart (döttrar till Rod Stewart) att visa upp deras underbara drömhus i Beverly Hills!




Wow säger jag bara, kolla in entrén och de perfekt klippta träden!






Det kanske inte syns så bra, men stolarna är klädda i ett sött tyg med rosor på, älskar det!



Vilket sovrum säger jag bara, så himla lyxigt och luftigt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Om man endå hade deras pengar...



Svar: Nej ingen har pratat franska med mig än så länge. En girls aloud låt som går hela tiden på radio/tv. Hehe.



Nej men vill ha en vintage Louis Vuitton Noe väska.

2009-08-18 @ 11:09:50
URL: http://emmahasleftthebuilding.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0