Sy min klänning

Eftersom jag har varit sjuk en massa under lovet och varit så trött, så började jag att sy igår. Var lite klurigt i början, eftersom jag inte riktigt visste hur jag skulle göra och vad allt betydde, men det löste sig.

Provsydde på ett påslakan först, hann inte riktigt klart, men jag ska fortsätta på söndag hade jag tänkt :)

Krille hjälpte mig att mäta mig först så jag visste vilken storlek jag skulle gå efter!


Klänningen längst till höger på bilden är den jag ska sy, fast mycket kortare (den ska sluta en bit ovanför knäna) och den ska vara helt vit med vit spets där klänningen är ljusblå längst upp!

Är så sugen på att sy, var jätteroligt, blir nog mer sånt i framtiden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0