Premiär för den nya filmen

Idag är alltså premiären för den nya Harry Potter filmen: halvblodsprinsen. Har hört så mycket bra ifrån den filmen och jag längtar tills det blir lördag, då jag ska gå och se filmen.

Trots det stora Harry Potter fan som jag är så har jag faktiskt bara läst böckerna en gång. Har dock börjat att läsa ettan igen och de är lika bra som jag tyckte att de var då. Iaf så gör detta att jag inte kommer ihåg exakt vad som händer i halvblodsprinsen och det gör att jag är extra förväntansfull inför lördag.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar böckerna ^^ Filmerna är också helt okej men dom är inte på långa vägar lika bra som böckerna :) Tror jag har läst ettan 5-6 ggr och dom andra några ggr mindre. Men funderar på att läsa om hela serien snart igen :)

2009-07-15 @ 13:12:54
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0