Cloetta gör som Marabou

Marabou har verkligen moderniserat sig och kommit med många nya smaker nu på sistone, så som säsongschokladerna Sommar och Vinter och Sensation med Yoghurt hallon med flera. Cloetta däremot har inte haft någon ny chokladsort på ett bra tag och det känns verkligen som att de behöver förnya sig och följa efter sina konkurrenter..

Men de har faktiskt en stor favorit, den klassiska centerrullen, och nu har det alltså kommit en ny smak som innehåller nougatkräm istället för kolakräm.

Visst låter det som att det kan bli väldigt bra och väldigt gott?


Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Hehe okej, kanske satsa på en 450d då :) Låt dig inte heller luras så för mycket sitter i själva objektivet och då går att köpa till de flesta kameror. Jag tror han har en 450d men med ett monster objektiv haha..

2009-10-26 @ 10:17:08
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Emelie

Finns inte redan den i lösvikt? Råkade ta fel en gång och höll på att börja gråta när jag bet i den ;). Haha!

2009-10-26 @ 19:50:24
URL: http://frokencarlberg.blogg.se/
Postat av: M a r i a h

Åhåå, center med nougatsmak! Det måste jag verkligen kika på om det finns i affären när jag handlar! Lät mumsigt!



Sv; Svarta fälgar är mkt snyggt, men det är mycket puts för att de inte ska se lortiga ut. Men med en svart bil som vi har så sköter det sig nog av sig självt ;D



Åhåå, vad har du för en bil då :) Är du intresserad av bilar? Vi köpte dem av en däck/fälgfirma i England och jag tror de gick på typ 6200. För hemma i sverige skulle vi fått ge en hel del till...



Det tyckte jag var en mycket bra idé! Sista året på gymnasiet var det tuffaste året! Vad gick fu för ngt på gymnasiet?

2009-10-27 @ 14:13:56
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0