Victoria Beckham

Jag är en av de människorna som tycker om Victoria Beckham. Hon ser bra ut och när jag kollat på intervjuer med henne så verkar hon vara en härlig och ganska normal människa trots allt. Hon älskar sina barn och gör allt för sin man och hon har även haft en egen karriär som inte så många fotbollsfruar har haft.

Hon lever ett tufft liv i ständigt rampljus och har press på sig hela tiden och det är nog en bidragande orsak till att hon är så smal som hon är just nu, men jag imponeras ändå av henne och tycker att hon är en bra människa.














Kommentarer
Postat av: carro

Ååh jag håller så med dig, jag älskar henne!!!

2009-10-28 @ 23:24:19
URL: http://carolinahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0