Första skoldagen är imorgon


pic: Ashley Olsen via little plastic horses

Ledsen för lite dålig uppdatering idag och igår, men jag har haft fullt upp att förbereda inför skoldagen imorgon. Känner mig ganska nervös nu faktiskt, så vi får se om jag somnar.. Vet en tjej som ska gå på samma skola och en som ska gå samma linje (såg henne på nätet) och sen vet jag en som sökte till utbildningen, men jag vet inte om hon kom in.. Hmm nu ska jag bums i säng så jag är pigg inför imorgon, önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Erica

Lycka till! Jag är med nervös, känner ingen i min nya klass..men det går nog bra :) Vi syns imorgon!

2010-08-29 @ 22:35:35
URL: http://ericamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0