Betsey Johnson Fall 2010















Modevisningen hölls i New York den 14 februari under Mercedes Benz Fashion Week och Betsey valde att hylla den duktiga designern Alexander McQueen som valde att ta sitt liv i förra veckan. Kollektionen innehåller som vanligt inte så mycket trender, utan hon kör på sitt egna race och kör på ett tema som hon själv tycker passar.

Jag säger som jag alltid brukar säga, jag älskar hennes söta klänningar i spets och med mycket tyll och i glada färger som hennes prominspirerade kollektion 2007. Som tur är så gör hon fortfarande klänningar med det utseendet fast de finns oftast inte med på catwalken nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: malin c

Hej :) Vad roligt att du vill beställa. Kom ihåg att jag bara gör "nya" designer, och inte ändrar i din gamla. Men självklart kan jag göra inslag från din gamla i den nya, om du förstår vad jag menar :) mvh Malin

2010-02-16 @ 15:10:18
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0