Vinn Taylor Momsen klänning





I den här tävlingen kan du vinna den vita klänningen som är nästan exakt den som Taylor Momsen har på sig ifrån serien Gossip Girl. Personligen tycker jag att den är hur söt som helst och jag skulle gärna se att den fanns i min gaderob och till ett par skor i samma färg som på den första bildern, urläckert!

Klänningen på den tredje bilden är en av mina favoriter från deras hemsida & den kostar bara 349 kr så jag tycker lätt att du ska besöka den & det gör du här.


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Roliga tävlingar :) hoppas du vinner

2010-02-18 @ 17:42:28
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: christin

GODKÄND!



Lycka till! =)



& ha en skön kväll!

2010-02-18 @ 18:05:19
URL: http://kundinfo.blogg.se/
Postat av: ~ µ ~

söt klänning (bilden med hatten) ibland hade det ju inte varit så dumt att ha små bröst :(... :P

Randigt är alltid snyggt!



SV: skon från Kirkwood var nog lite väl dyr :P hittade en riktigt snygg klack i göteborg för 750 kr (sånt som inte plånboken tycker om) kan inte bestämma mig för om jag ska slå till eller inte, så jävla jobbigt, I-lands problem :P la 900kr på en skinnväska ist ;P



Riktigt svårt att veta vad man ska göra med raggning.. det är ju så individuellt, man får va snabbtänkande, eller så måste det helt enkelt klaffa och slå gnistror med en gång;P Jag hittade ingen förresten, så blir det ju ibland :) kärleken dyker väl upp när tiden är inne :P



Ibland går drömmar i uppfyllelse ;) Det svåra kan ju vara att övertala dem att dem behöver en sån stor garderob.. kanske att dem får ta över den när du flyttar som garderob eller förråd :) kanske skulle din mor tycka att det var lite kul att ha en walk-in-closet, då kan ni sätta press på din pappa tillsammans ;D lyckea till :)

2010-02-18 @ 18:08:25
URL: http://iisai.blogg.se/
Postat av: Kinn

Den klänningen var ju supersöt ^^



sv: Jo de är ingenting man bara kan lägga av med direkt :P Hoppas du har kollat in våran hemsida ^^

2010-02-19 @ 10:08:55
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0