Den verkliga anledningen till att Pernilla byttes ut




Jag hade ingen aning om varför Gina Tricot helt plötsligt bytte modell för sina kläder och jag lyckades aldrig hitta vad den riktiga anledningen var, förän idag. Tidigare har det sagts att hon var för dyr, men det trodde jag inte på, och mycket riktigt för nu kommer det fram att Pernilla Holmboe är gravid!

Enligt Gina Tricots är det här ett gemensamt beslut mellan dem och Pernilla vars kontrakt gick ut i slutet av 2009 och som alla vet så är hennes ersättare den 20-åriga brasilianskan Emanuela de Paula. Tydligen så har Gina försökt byta ut Pernilla tidigare, men då vägrade kunderna och krävde henne tillbaka och så blev det, frågan är nu bara hur det går den här gången?

Kommentarer
Postat av: anna

jag tycker hon nya också är vacker :)

2010-03-03 @ 18:34:55
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag gillar den nya bättre, helt klart. :)

2010-03-07 @ 12:59:33
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0