Nu kan du köpa H&M Garden Kollektion



Nu kan du alltså köpa kollektionen på nätet. Efter några timmar har nu godbitarna gått, som den vita och röda tubklänningarna med rosdekorationer nedtill, men plaggen ovanför är mina favoriter av dem som finns kvar i storlek S/M och 36/38.

Kan inte bestämma mig för om jag ska klicka hem något av plaggen ovan eller om jag ska vänta med allt tills den tjugofemte. Exempelvis så finns inte jackan för leverans förän i slutet av juli och så länge vill jag ju inte vänta på den, så jag tror nog att väntar med allting och helt enkelt ser vad jag får i tag på nästa vecka.

Här kan ni se Columbine kika in kollektionen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Så trist att jag missade denna kollektion då allt tog slut på nolltid! När är det du åker till London? :)

2010-03-23 @ 10:15:32
URL: http://emmahasleftthebuilding.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0