Följ löparfesten direkt på GT.se



Nu den 22 maj är det dags för Göteborgsvarvet och för er som inte vet så blir detta mitt tredje år jag springer och nytt för i år är att man ska kunna följa löparfesten i din dator där hemma!

I sex och en halv timma direktsänds loppet och det kommer finnas en huvudkamera och fyra fasta kameror. Mellan 12.30 och 19.00 går det att när som helst gå in och kolla. Huvudkameran följer eliten under någon timme mellan 13.30 -14.30 medan de andra fyra kamerorna är uppsatta på följande ställen: vid Älvsborgsbron efter 5,5 km, vid spurtpriset på Lindholmen efter 10,5 km, vid Kungsportsplatsen efter 15,5 km och vid målgången.

Smsa "GV" mellanslag och startnummer till 72700. Du får rapporter om starttid samt när löparen passerat 5, 10, 15 km (och mål) och därför är kamerorna uppsatta en halv kilometer efter tidtagningsmattorna för att den som vill ska få chans att se sin löpare på webben! Kommer bli skoj :)


Kommentarer
Postat av: Karin

hum ingen aning:) fel kan man ju inte göra.. solade en kvart.. har rätt lätt för att bli brun också, bränner mig inte, isf ska man ju ta det lugnt:)

2010-05-05 @ 10:20:09
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: jennie

Jag ska också springa Göteborgsvarvet :) För min del blir det dock för första gången! Ska bli spännande och riktigt kul.

2010-05-05 @ 10:22:14
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0