Dagens frukostmöte med Blondinbella












pic: de två sista bilderna är ifrån blondinbella.se

Jag säger bara herregud vilken inspirerande människa! Jag tror inte att det fanns någon på Folkan idag som inte höll med om att energin bara sprutade ut i lokalen när Isabella pratade! Till en början fick vi höra hur idén växte fram till sin blogg Blondinbella och hur den sedan blev större och större. Anledningen till att den blev så stor tror Isabella själv att det berodde på att hon startade den i rätt tidpunkt, men också för att hon är en väldigt drivande person som alltid går in med 100 % i allt hon gör. Därefter berättade hon lite om sin bok Egoboost och hon berättade även att hon håller på med en andra bok som kommer ut till våren, fast den här kommer vara i romanform där vi får följa en ung flickas liv.

När jag gick därifrån kände jag mig verkligen peppad till att tro på mina idéer och på att de kan bli verklighet. Bara av att höra henne prata om självförtroende och självkänsla fick mig att sträcka lite extra på mig och vara stolt för den jag är. Isabella avslutade föreläsningen med att berätta att hon älskade Borås stad just för att det fanns så många drivna personer här som verkligen tycker om sin stad, istället för att de vill flytta härifrån som det är på de flesta andra ställen, och hon hoppades på att få komma tillbaka snart igen och det hoppas jag med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0