Fashiondays dag 2: Diis















Andra märket ut för kvällen var Diis och jag lovade Therese att skicka alla bilder till henne för hon hade inte möjlighet att ta kort själv och det förstår man ju när man måste sköta allt runt sin visning. Älskar verkligen hennes långklänning med brottarrygg och hon använder sig av samma tyg på flera plagg genom visningen och det gillar jag. Verkligen en begåvad tjej som har framtiden framför sig och som kommer fortsätta leverera underbara ting!

Fashiondays Borås.

Kommentarer
Postat av: LINA K - blivande författare!

Jättevackra klänningar!! Gillar också den med öppen rygg, önskar bara att jag hade lite snyggare baksida så att jag kunde bära upp den ordentligt =P

2010-10-30 @ 20:22:13
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0