Nyheter från Mulberry



När jag var i Göteborg förra veckan så upptäckte jag att det har kommit in Alexaväskor i miniformat som verkligen var hur söta som helst! Provade även den svarta (fast i brunt) som ni ser till vänster om minialexorna och den gillade jag väldigt mycket med. Inte har valet av väska gjort det lättare när jag upptäckte att det har kommit in en ljusblå axelväska i Lilymodell liknande den jeansinspirerade Bayswatern som jag visade förra sommaren (älskade ju den!).

Andra nyheter på deras hemsida är den specialtillverkade Jewelled Lily med swarovskikristaller och så den ljusblåa bayswatermodellen längst upp som man kan ha över axeln. Påminner lite om Alexabagen men inte alls lika snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0