Träskor





Swedish Hasbeens för H&M.


Swedishhasbeens.com, 1 295 kr och 795 kr.


Moheda 589 kr här eller på Nilson Shoes 599 kr. Maguba 85 Euro här.


Hos dojjan.nu finns flera olika varianter, den här kostar 590 kr.


Sandaler från Indiska för 595 kr styck.





Träskon är här för att stanna! Jag och flera andra i min klass har de från Moheda som jag köpte på Nilson Shoes (säljs säkert på fler ställen) men när jag var i Stockholm såg jag även en liknande variant på Indiska som är ett hett tips då jag vet att de från Moheda börjar ta slut.

Vill även passa på att tipsa er om Maguba som nu i vår lanserar sin första kollektion. Träskorna är handgjorda av naturliga material på egen fabrik i Sverige och om ingen av de färdiga skorna faller dig i smaken så kan du designa ett par själv. Flera olika färger och varianter finns att pussla ihop!

Kommentarer
Postat av: JUDITHG.SE

SVAR: åh men tack så mycket! Det är en personlig favorit, har nog aldrig fått till den lika stor och fin som där ;-)

2011-05-21 @ 17:54:51
URL: http://www.judithg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0