Vinn en designerväska


pic: mixmegapol.se

Har du alltid drömt om att äga en designväska men inte har pengarna eller inte vill lägga ut så mycket på en enda sak så har du chansen nu att få din dröm uppfylld! Mix Megapol Gbg kommer nämligen att tävla ut en väska varje dag under perioden 16-27:e maj. Allt du behöver göra är att välja ut din favoritväska från de 10 olika som finns, fylla i kontaktuppgifter samt skriva en motivering varför just du ska vinna en! Anmälan och mer info hittar du här.

Kommentarer
Postat av: malin

Hej! Jag är med i en fototävling och undrar om du har lust att rösta på mig TRE gånger, det är bara att klicka på länken här under och rösta på Malin Lydin (högtst upp i högra hörnet)

https://www.facebook.com/pages/ExtraFilmse/113793168667900?sk=app_113146735428789&ref=nf



Det är jätte jämnt mellan mig och tvåan och därför behöver jag fler röster!! Tack :)

2011-05-04 @ 16:34:12
URL: http://malinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0