Nr 8 aug. GLAMOUR

Nu har jag fått hem det nya numret av Glamour, kommer väll ut i butik i början av nästa vecka skulle jag tro.





Det är numret är så sjukt bra att alla som gillar modetidningar borde köpa den. Den innehåller så mycket tips, modetips och plagg att den är grymt svårslagen, och jag har då prenumererat på tidningen sedan den började (missade några få nummer) så jag om någon borde ju veta ;)


Special:
  •  Du får ett linne i antingen vitt eller svart, när du köper tidningen!

Tävlingar:

  • Som vanligt kan du vinna omslagslooken på framsidan av tidningen och i det här numret har de använt produkter från i.d. Bare Minerals ♥

Tips:

  •  Lär dig shoppa smartare genom att lära dig kontrollera måste-ha-känslorna som kommer i en butik.
  • På plagg med skandinavisk stil som är grymt hett.
  • Shoppingtips från tre huvudstäder: Sthlm, Oslo och Köpenhamn.
  • Skandinaviska beautymärken och några produkter från dem.
  • Kika på höstens nya trender.
  • Bekanta dig med sex tjejer som kan komma att bli Sveriges nya stjärnmodeller.

Läs:

  • Intervju med Jessica Biel som älskar svenskt mode!
  • Den nya hemmafrutrenden som det kryllar av bland bloggare just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0