"Anledningen till att Borås har växt..


pic: borås tidning

.. de senaste åren tror sig många vara att Textilhögskolan rekryterar många elever från hela Sverige" står det i dagens tidning av BT och det tycker jag är hur kul som helst! Det står även att många kända företag har grundats i Borås, till exempel Oscar Jacobsson och Gina Tricot och i somras fanns nelly.com:s outlet här i Borås (som jag visat bilder ifrån) och nu på lördag är det dags för Show Up Fashion Award 2010 som jag hoppas att alla modeintresserade, som bor i och nära Borås, har köpt biljetter till! Som sagt, det händer mycket här i Borås och det är roligt att många ser Textilhögskolan som en anledning till att Borås har växt som modestad och blivit allt viktigare för Sveriges modeutveckling!

Imorgon kommer jag berätta när Borås Fashion Days äger rum!

Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, gjort ikväll? :)

2010-09-28 @ 22:42:55
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0