Exklusiv VIP-kväll på Topshop


pic: Elle

Torsdagen den 7 oktober hälsar ELLE dig välkommen till Topshop där de kommer bjuda alla gäster på dryck och tilltugg och det bästa av allt: Du får 20 % rabatt på hela Topshops sortiment under kvällen! Förrutom allt detta så ger de även bort goodiebag till alla som handlar.

Göteborg
Topshop/Topman Arkaden.
Tid: 19.30-22.00.
För att OSA skriver du ditt Namn + Arkaden i ämnesraden.

Stockholm
Topshop/Topman Gallerian, Hamngatan 37.
Tid: 19.30-22.00.
För att OSA skriver du ditt Namn + Gallerian i ämnesraden.

Topshop Skhlm, Skärholmen.
Tid: 20.30-23.00.
För att OSA skriver du ditt Namn + Skärholmen i ämnesraden.

Topshop Kfem, Vällingby City.
Tid: 20.30-23.00.
För att OSA skriver du ditt Namn + Vällingby i ämnesraden.

Lund
Topshop NovaLund, Lund.
Tid: 20.30-23.00.
För att OSA skriver du ditt Namn + Nova Lund i ämnesraden.

Du måste OSA senast 5 okt och du gör det till [email protected]


Kommentarer
Postat av: c l a u d i a [MODE]

Åh! Var kan jag läsa mer om detta, finns den någon åldresgräns? då blir jag sur.

jag m å s t e dit!

tack gud att jag hittade din blogg haha!



svar. tack så jättemycket, jag håller utkik. Kommer den komma i webshopen också? vet du de? :)

2010-09-29 @ 15:52:45
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/
Postat av: c l a u d i a [MODE]

hittade det på elle.se nu, så nu ska jag till lund!

ska du dit i någon stad?

2010-09-29 @ 16:07:38
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0