Nyårstips 3: Håret

Jag har alltid samma problem varje gång jag ska ut på fest eller om jag bara är bortbjuden på middag, och det är håret. Ska man ha det uppsatt eller nedsläppt? Lockigt eller platt? Klämmor i eller inte? Här kommer iaf lite inspirerande bilder som jag samlat på mig de senaste månaderna. Enjoy it!

Platt med lite stora lockar nedtill


Älskar den här frisyren på de som har kort hår! (Angelica)


Kör på stort och locka hela dit hår till max


Att gömma lite små flätor kan lyfta en annars vanlig look


Kör på helt vanligt platt men rufsa till det lite


En lite finare uppsättning med en klämma i


Vill du ha det uppsatt i en knut så kan du göra såhär


En löst gjord fläta på sidan kan vara grymt snyggt


Eller kör en halvuppsättning som Electra


Eller den klassiska voffelfrisyren à la Britney


Sätt ihop en egen romantisk uppsättning med söta ting


Strikt uppsättning med antingen en tofs eller fläta


Kommentarer
Postat av: Angelica - MakeupArtist

jaaa fan vad fin den var ! tror bannemig jag ska locka mitt hår imorgon :D kanske köra på en lookalike ;) dessväre tråkigt att jag inte ska gå ut då jag jobbar men lite fin måste man ju göra sig till nyår =) hihi TACK kram

2009-12-30 @ 23:40:57
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Trees

Mmmm, jag gillar dem som har lite lockar i sig, o nedsläppt! Vad blir det för frilla imorgon annis?;)

2009-12-31 @ 01:17:22
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0