Nytt i bloggen

Eftersom jag läser nästan varenda modetidning som finns varje månad så tänkte jag att det vore ju perfekt om jag kunde dela med mig av detta i bloggen. Många gånger ser en tidning väldigt bra ut på framsidan, men sedan är den jättetråkig ändå...

Och därför vill jag veta vilka tidningar som just Du brukar läsa och vill att jag ska tipsa och berätta om vad månadens nummer innehåller. Jag känner att detta kan bli riktigt bra faktiskit, eller vad tror ni?




Mina prenumerationer:
Glamour: november 06 - ?
iForm: 2004 - 2008.
Svensk Golf: 2007 - ?

Kommentarer
Postat av: fotopassion

Jorå , de e helt okej . Lägg gärna till mig på bloglovin :D

2009-07-03 @ 23:10:07
URL: http://fotopassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0