Betsey accessoarer

Betsey Johnson säljer även andra klädesplagg än klänningar (även om det inte verkar så om man kollar på vad jag visar här i bloggen. haha)

Så tänkte visa er lite accessoarer!

$30. Så söta strumpbyxor ♥                     $95. Läcker partyväska!
 



           $295. Heldress!                                      $295. Cute bag!
 


$18. Nyckelring med pussmun!                      $375. Väldigt fin väska!
 

           $375. Another bag!                                   $145. Superfin ♥
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Ahh, Thailand (L) Alltså alla människor där är typ toppen också. Me like! Det är en bild på glass i en kokoosnöt (Stavas?) Den var jätte stor och verkligen mättande!

2009-03-17 @ 18:16:51
URL: http://friiidakarlsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: thihi. Den går på Bio nu.. (A) Grymt bra! Eftersom du tyckte om Changeling som jag också rekomenderade väldigt skarpt! så tror jag du kommer gilla denna också! Inte för att de påminner om varandra men aa. Du förstår vart jag vill komma?



Alltså grejen med den väskan är att den kostar nästan 10 000 kr, det är mycket pengar. Visst ska du köpa den om du vill ha den. Men tänk vad du skulle kunna göra för de pengarna annars om du köpte ett billigare alternativ? Det är bättre att ha en billig väska och låta den gå sönder och köpa en ny och få massa pengar över... thihi. Fast det är så jag tänker :) :P

Jag är inte alls bra på märken och allt sånt där som du är så jag har inget att rekomendera så. När jag finner saker så finner jag dem bara och så låter jag priset avgöra typ.

2009-03-17 @ 18:22:48
URL: http://friiidakarlsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

svar hehe ok :) men eftersom jag är eller ska bli frisör så borde jag ju var bättre :) om du inte med ska bli det? :) fina strumpbyxor!! :)

2009-03-17 @ 18:42:27
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0