Fredagens Idol

Var det bara jag som tyckte att gårdagens program var väldigt bra? Jag tycker även att det var roligt att det inte var de populäraste deltagarna i yuryns ögon som gjorde det bästa uppträdandet, och då tänker jag främst på Erika och Eddie som verkligen gav allt på scenen och gjorde sitt absolut bästa.

Sedan måste jag erkänna att Reza aldrig har varit någon favorit hos mig och jag har inte förstått vad det är som yuryn ser hos henne, men efter att finalen drog igång förrförra fredagen så har jag insett att hon sjunger otroligt bra och verkligen är värd en plats!

Men min favorit var ändå Eddie som verkligen gav allt!


Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha ja, jag har ju gjort ett par sådana skor! kolla inlägget "nita dina skor"

2009-10-17 @ 17:41:51
URL: http://thestatement.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Nee, att komma hem helt blöt och kall är ingen höjdare :P



Eddie var verkligen grym igår :) Men min favorit var nog ändå Erik.

2009-10-17 @ 18:19:10
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0