My favorite Alexander McQueen shoes

De är superheta och de är inspirerade av skinnjackans skärning. De är svarta, så de passar till nästan allt. De går att ha nedvikta eller uppvikta, beroende på vad du känner för just då. Massvis av kändisar och modeller äger ett par och de kostar några hundralappar ifrån 7 000 kronor..





Men när jag läste Elin Klings nya assistens blogg så såg jag ett inlägg om att det finns ett par McQueen kopior på Scorett för bara 1 499 kronor. Dock skulle jag aldrig köpa dem, då de äkta är tusen gånger snyggare, men jag tyckte ändå det var roligt att de fanns!


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

GAAALET coola!

2009-10-15 @ 14:13:05
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0