Ny designdator av Vivienne Tam för HP

Ni kanske minns den röda designdatorn som delades ut som pris till bland annat Carina Berg på Ellegalan i Stockholm tidigare i år? Vivienne Tam stod bakom designen på det supersnygga netbooken och nu har hon alltså designat en till.

I början av nästa år kommer den börja säljas i butik. Priset är ännu inte klart, men jag tror inte att den kommer att kosta mindre än vad den förra gjorde (6000 kr) men det återstår att se!




Här kan ni se den förra röda designdatorn.




Kommentarer
Postat av: Trees

Den förra vad myycket finare än den nya! Fjärilar bara.. det kunde nästa vem som helst kunnat göra.:P



Jahaa, haha jo men jag fattar vad du menar med mörkhyade där osv. Ni var bara två också eller? Kanske kändes lite osäkert förstår jag. Jag var aldrig med när mina kompisar var där, men dem sa att det var bra så jag antar att det var det. :)

2009-10-14 @ 11:53:06
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0