Skor med en personlig touch

WOW säger jag bara! Kolla vad superläckert det kan bli på bara ett litet kick och med lite fantasi. Att fixa sina egna skor med hjälp av bälten, remmar, nitar och andra detaljer blir iaf jag verkligen sugen på att göra när jag såg dessa bilderna!

Köp fuskskinn på metervara (ungefär en halvmeter). Klipp fuskskinnet i remsor på ca 4 cm. Vik dem dubbelt och vira dessa runt stöveln. Knyt för att fästa och dölj knutarna med remsorna (behövs mellan 5-7 remsor per stövel)


Caroline Blomst.


ELLE:s modeassistent Josephine Aune. Cowboyspännen från Vagabond.


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Vissa skriver inte ett dugg och hamnar ändå på framsidan :P

Har hänt de för mig en gång men sen ser man vissa som hamnar på framsidan jämt så man vet ju vilka som är favoriterna :P

2009-10-17 @ 18:43:28
URL: http://candis.se
Postat av: ELVIRA

Älskade skor, det finns inge bättre än skor!:)

2009-10-17 @ 19:55:34
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0