Vill du gå på tjejkväll hos Gina Tricot?



Fick det här inbjudningskortet när jag handlade i deras butik igår och eftersom jag inte kan gå själv så tänkte jag att det kanske fanns någon annan som bor i Borås och som vill ha det!

Under kvällen är butiken fylld med nyheter och dessutom väntas några överaskningar samt enklare tilltugg och dryck. På inbjudningskortet står det att du får ta med dig dina bästa vänninor och inget maxantal anges, så det är bara att bjuda på! (observera att du måste ha det här kortet för att komma in).

Mejla mig om ngn är intresserad: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

skönt med snygga träningskläder faktiskt, man tränar så mycket bättre i de faktiskt konstigt nog! :D

2010-04-30 @ 10:32:35
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0