Sabina and Friends öppnar i Stockholm



Grundtanken med Sabina och Friends är att deras kunder alltid ska ha en ny och uppdaterad gaderob till ett bra pris. Plaggen som finns att hyra håller hög kvalité och är dyra att köpa in och även svåra att få tag på eller inte finns i Sverige. Exempel på märken är Sass and Bide, Paul and Joe, Prada, Cavalli och Tory Burch.

Att bli medlem kostar 500 kr och sedan väljer man ett abonnemang som passar en själv där man fåra hyra ett visst antal plagg per månad till ett visst pris.

För mer information och kontakt klicka här.

Kommentarer
Postat av: Vera

Hej på dig! Jag är med i en fototävlingen och jag hade blivit jätteglad om du röstade!

Det är också så att mamma själv har sagt till mig "Vera, du kommer inte vinna." Och jag vill bevisa att jag kan bli en av de tio med mest röster. Det vore jätte snällt ska du veta!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 Tack i förhand!

2010-08-05 @ 17:34:49
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0