Stockholm Fashion Week


pic: fashiontoast

Idag kl 09.00 startar modeveckan i vår kära huvudstad och en av alla som ska dit är Rumi Neely (bilden ovan). Tror att det kommer att bli grymt och det är verkligen synd att man inte är på plats för det kommer hända en massa saker förutom alla visningar. Exempelvis kan du bli fotograferad och delta i ELLE:s stora tävling Sveriges Bäst Klädda Vanliga Kvinna (går att anmäla sig på nätet också, hur läser du här) där priset är ett vinstpaket värt 50 000 kronor!

Du kan också besöka ELLE:s POP UP STORE på Biblioteksgatan 10 där du kan ta en fika och lyssna på roliga föreläsningar och intervjuer (schemat för veckan hittar du här). Och sist men inte minst kan du besöka Fashion Night den 19 augusti mellan kl 17 och 22 då utvalda butiker i Bibliotekstan och området kring Stureplan har kvällsöppet. Hos varje butik finns dessutom specialerbjudanden och vill du ha kartan i handen så finns den i en minitidning som du kan hämta på Elle:s Pop Up Store (kartan på nätet och specialerbjudanden hittar du här).

Kommentarer
Postat av: maya

Gaaah Sthlm fashion week! <3



Asså, vad roligt! Vad ska du läsa? Jag gick färglära för 2 år sen, super skoj! Gud, jag är änna nervös...haha men det ingår=P



Hmm, haha nej.. jag gick faktiskt aldrig dit. Mötte ett par killar på bussen som spelade för Chile tror jag, det räckte där...skrattar

2010-08-16 @ 18:59:42
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: julia

snygg bild, älskar hennes stil!



sv: haha samma här, fast igår lyckades jag äntligen! idag frågade hon till och med om vi inte skulle se på den andra twilightfilmen! ;D

2010-08-17 @ 21:06:00
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0