Fashion Week by Berns


Acne presentation på Enskilda gallerian


Superheta boots hos Acne


Fräcka byxor hos Whyred


Grått och grymma kombinationer hos Cheap Monday


Frida Gustavsson för Cheap Monday



Fin livemusik hos Filippa K


Leggins med djurmönster hos Dr Denim


Hopes visning var i den här miljön


Fräckt hår hos Carin Wester och underbara kreationer




Rött läppstift och hatt à la Filippa K


Blå fin tunika med detaljer från Dagmar


Ida Sjöstedt vernissage på Riche

Mina främsta favoriter under modeveckan har varit Carin Wester, Stylein, Whyred och Filippa K med deras livemusik. Sen gillar jag även Acnes presentation där desigern pratade om de olika lookerna medan modellerna stod på ett podium, det hade vart grymt att sett i verkligheten och så hade jag väldigt gärna velat gått på Ida Sjöstedt vernissage som verkade hur mysig som helst!
Alla visningar kan ni se här.

Pic; Carolineblomst, Anywho, Columbine Smille, Frida Fahrman, Karin Bylund


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Kul att få reda på, tack för att du svarade! :)



Själv hatar jag att läsa om nyheter inom hästvärlden, brukar läsa dem på Tidningen Ridsports hemsida så när jag sen får läsa om dem IGEN i en blogg så är det bara uttjatat och tråkigt... x)

2010-02-05 @ 10:41:27
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0