Mina köp på fashionoutleten


Klänning: Day et Mikkelsen 150 kr. Tröja: Cheap Monday 100 kr.


T-shirt: Tommy Hilfiger 75 kr. Skor: 100 kr.


Badolja: Odd Molly 30 kr. Nagellack: Essie 30 kr.

Det här fick följa med mig hem igår från VIP-kvällen. Är speciellt nöjd över klänningen från Day et Mikkelsen som jag lyckades få tag på och även nagellacket från Essie som jag har velat prova ett tag men aldrig kommit till skott att beställa :)

Vill du också fynda kläder så besök Fashionoutleten nu under Fashiondays i Borås. Deras öppetider är torsdag 12-19.00, fredag 10-19.00 och lördag 10-17.00. Du hittar den på Nybrogatan 7 i Simonsland vid Navet!

Fashiondays Borås.

Kommentarer
Postat av: Elina

Härligt att fynda!

2010-10-28 @ 14:44:41
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Herregud vilka fynd! Tröjan, klänningen & skorna var to die for!

2010-11-08 @ 19:31:50
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0