Lanseringen av Levi´s Curve ID fortsätter


pic: emma elwin

Meningen var att jag skulle till lanseringen av deras nya Curve ID jeans på JC i Göteborg imorgon men av någon konstig anledning så har jag inte fått någon bekräftelse på min anmälan som jag skickade för flera dagar sedan. Hm är riktigt sur över detta. Är det någon av er som har anmält sig och fått ett mejl tillbaka?

Läste iaf i Sofis Mode att man kan vinna en plats på deras vip-kvällar med Curve ID jeansen på Levi´s Store i Malmö, Göteborg och Stockholm så nu tänker jag anmäla mig dit istället och hoppas att jag blir en av de 40 utvalda! Vill du också göra detta så skickar du ett mejl till [email protected] tillsammans med en kort motivering.

Malmö: måndag 4 oktober
Göteborg: tisdag 5 oktober
Stockholm: onsdag 6 oktober
Tid (grupp 1): 19.00-20.30.
Tid (grupp 2): 20.30-22.00.
Anmälan: gäller för dig och en vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0