Backstage at Bruuns Bazaar






pic: Kristine Jakobsen for anywho.

Åh önskar att jag hade läst klart på Textilhögskolan och var fri att göra vad som helst för då skulle jag söka till praktikplatsen som Bruuns Bazaar annonserar om just nu till deras PR-avdelning. Hade väldigt gärna velat ha ansvar för deras showroom och låna ut kläder till stylister och journalister i Köpenhamn. Man skulle dessutom få vara assistent och hjälpa till under modeveckan. Gud vad roligt!

P.s. bilderna från Köpenhamns modevecka kommer next week. D.s.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad intressant det lät med praktikplats hos bruuns bazaar, måste fråga dig, vart har du sett att dem söker praktikant? Kunde inte hitta något om det på deras hemsida nämligen.. Tack för en bra och intressant blogg :)!

2011-02-12 @ 18:55:26
Postat av: Svar

Hej!

Jag har faktiskt ingen aning om hur man hittar annonsen att de söker en praktikant för jag fick det nämligen skickat till mig på min skolmejl på Textilhögskolan där vår rektor brukar vidarbefodra saker som hon tror att vi är intresserade av. Vet alltså inte om det är något officiellt att bruuns bazaar söker en praktikant. Det kan ju vara så att de bara skickar ut informationen till olika textilutbildningar runt om i sverige och danmark..

2011-02-13 @ 23:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0