Betsey Johnson Fall 2011














New York Fashion Week.

Visningen hölls under alla hjärtans dag, precis som förra året, och inleddes i ett tema med mörka kläder, hård sminkning och med svarta Wangliknande skor. Därefter gick det över till djurprint och olika andra mönster innan den färgglada biten började där alla modeller hade en peruk som liknade Betseys hår.

Både normala och lite större modeller gick vilket jag tycker var väldigt bra och det fanns även en gravid kvinna med. Min absoluta favorit var klännningen till vänster på bilden näst längst ned och förhoppningsvis finns den i London nästa gång jag åker dit så jag kan prova den :) Showen avslutades med lite kärlekstema och sen kom Betsey själv uthoppande på scenen som vanligt!

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: åh, absolut! jag älskade också materialmixen, så fint och intressant.

2011-02-17 @ 20:24:58
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0