Köpenhamn #5



In till stan åkte vi metron som inte hade någon chaufför ;)




Efter en lång dag gick vi till en restaurang och åt.


Det blev chicken fajitas för mig :)


Fr vänster. Linda, Sandra, Linda och Mimmi.




Såg en snygg väska inne på COS!


Såg boken jag tipsade er om inne på Urban Outfitters!


NAG STORE hade mycket fina saker..


.. men den här butiken är mitt bästa tips till er, på Kronprinsensgade 14!


Hela staden levde mode, det var modevisningar på gatan..


.. och olika events inne i butikerna värda att köa för!


Kvällen avslutades på ett café där vi såg den här roliga skylten ;)


Blev inte så mycket tid kvar till shopping efter att vi hade ätit lunch/middag men vi hann lite grann iaf och som alltid så är H&M tusen gånger bättre utomlands än i Sverige. När vi klev in i deras butik på Ströget så var det som taget ur deras sommarkampanj, nästan alla varor fanns och det var bara att låta sig inspireras. Så småingom började det spöregna och efter att butikerna stängde vid sex begav vi oss mot Tivoli där bussen skulle gå ifrån och gick och satte oss på ett kafe. Sedan stod vi ute i en halvtimma och väntade på bussen i regnet vilket inte var så roligt och nästa gång har vi bestämt oss för att sova över så vi hinner shoppa lite mer :)

Kommentarer
Postat av: Lea ♥

haha coolt , jag var där i köpenhamn i helgen och såg exakt dom affärerna och den resturangen! ;)

2011-02-22 @ 18:19:04
URL: http://leas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0