Charlottas nya hem








pic: chic

Ni som har följt min blogg ett tag vet att jag har skrivit om Charlotta Flinkenbergs walk-in closet. Tror till och med att det var mitt allra första inlägg som kom med på förstasidan på blogg.se (är inte helt hundra). Iaf nu så har hon och hennes familj flyttat till en annan lägenhet och bytt ut sin gaderob mot de på bilden längst ned. Hon skriver även att deras nya hem, en 4:a på Östermalm, är mer stilren tillskillnad från deras tidigare där de har blandat en massa hela tiden.

Vilket skulle ni helst vilja ha: en walk-in closet eller gaderober som de ni ser på sista bilden? Tycker ni att hon har bytt ner eller upp sig?

Kommentarer
Postat av: BEAUTY SECRETS

Jag skulle gärna ha en walk-in closet! Skulle vara grymt!:D



Ha en skön helg tjejen!<3

Kram:)

2011-03-05 @ 15:52:47
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0