Modevisning i Borås


pic: borascity.se

Lördagen den 2 april kommer Borås City att arrangera en modevisning med de senaste vår-och sommartrenderna. Visningen kommer hållas på Stora Torget och liknande arrangemang genomfördes för några år sedan men nytt för i år är att modellerna ska vara tjejer ifrån staden eller närliggande kommuner.

Så om
du är tjej eller kille och är 16 år eller äldre och vill känna på hur det känns att vara modell för en dag och bli stylad och gå visningen så ska du skicka ditt namn, adress, ålder, mobilnummer, klädstorlek samt ett foto på dig i helbild till [email protected] senast den 18 mars.

För mer information klicka här.


Kommentarer
Postat av: BEAUTY SECRETS

Hej Anna! Ja jag rekommenderar den peelingen starkt!:)

Ja jag har använt alla Dermalogicas produkter, hade den som märke i salongen jag jobbade.

Så om du undrar om någon produkt så är det bara att fråga!

Den färgade dagkrämen med spf är otroligt bra! Jag har använt den på sommaren och på resor!:)

Man får lite färg och solskydd, en jämn hudton med den. Den är lättapplicerad och lämnar inga ränder.

Kram:)

2011-03-03 @ 15:48:28
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0