Styleby #1



Elin Kling välkomnar till det allra första numret av Styleby!


Läs om den duktiga svenska designern Nhu Duong som nu bor i Berlin.


Snygga modeplock med bland annat metallickläder.


Se vad Styleby:s redaktion älskar i vår!


Läs Elins dagbok från första mejlet till en färdig kollektion för H&M!


Aldrig tidigare har någon fått kolla in i Maries Roxettegaderob- förrän nu!


Tidningen kom ut i butik idag!

I och med att det är det allra första numret av den här tidningen så måste jag ta och kommentera och berätta vad jag tycker om det för er. För det första blev jag väldigt imponerad av framsidan som ser mycket proffsig ut och formatet är perfekt, lite mindre än en centimeter kortare och smalare än Elle.

Tidningen känns nytänkande med ett uppslag där Elin och Columbine klickar dig runt (ja det är som det låter, sidan är utformad som att du är på din dator) bland vårens mest inspirerade kollektion och med en spalt där de tipsar dig om en kvinna som du ska googla på och även en förklaring till varför du ska göra det.

Ska bli spännande att se om nästa nummer är lika bra!


Kommentarer
Postat av: Frida

Verkar urgrym!

2011-03-15 @ 13:02:28
URL: http://kindereggsurprise.blogg.se/
Postat av: beats by dre uk

jag tyckte faktiskt att tidningen var väldigt bra, bättre än jag trodde från början :)

2012-02-11 @ 03:46:42
URL: http://www.beatsbydre-uk-outlet.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0