Styleby #2



En personlig favorit i tidningen är de intima intervjuerna, här med Frida!


Elin träffar Karl Lagerfeld och tar ett snack med honom.


Läs om hur Anneli Willis lyckades få sitt jobb på Net-a-porter!


Åtta basplagg, så stylar du dem och därför bör du ha dem i din gaderob.


Columbine Smille visar de snyggaste väskorna du kan köpa för pengar just nu.


De tre bästa badlookerna: Avskalat, Sportigt och Klassiskt!


Nu har det andra numret av tidningen Styleby kommit ut till butikerna och jag är fortfarande lika nöjd som jag var efter det första numret. Det märks att de försöker tänka nytt och jag älskar formatet och typsnittet, dock tycker jag inte om att framsidan är en dubbelsida som är invikt med reklam på baksidan.

Tidningen kom ut i butik idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0